phpBB SEO keyword URLs

phpBB için Arama Motoru Optimizasyonu

İleti purple 07.03.2006, 19:04

mod rewrite tam olarak ne oluyor?ona göre bilgi sahibi olayımki admine söyleyeyim sunucuya yüklesin.
Kullanıcı avatarı
purple
Üye
Üye
 
İleti: 618
Kayıt: 06.03.2006, 22:40

İleti mattik 01.04.2006, 14:35

arkadaşlar bazı forumlarda topiği linki yerine mesaj gövdesini link olarak alıyor bunun sebebi ne olabilir??
Kullanıcı avatarı
mattik
Üye
Üye
 
İleti: 38
Kayıt: 12.12.2005, 23:34

İleti murtaza 02.04.2006, 01:39

ay buldum buldum nasil olduunu

RewriteBase /phpBB2 yapmam lazimmis

ay cok sevincliyim anacim

Sevgiyle
Kullanıcı avatarı
murtaza
Üye
Üye
 
İleti: 1187
Kayıt: 15.11.2005, 17:15
Konum: Yurt Dışı

Tesekkurler.

İleti TR 10.04.2006, 15:09

Bu Mod Bu güne kada gordugum en yararli SEO modu Bu moda erinmeden turkce karakterler icin bir kod entegre ederek bizimle paylastigin icin tesekkurler. ALEXIS
TR
Üye
Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10.04.2006, 14:50

İleti fontaine 16.04.2006, 19:26

Bunu localde çalıştıramıyormuyuz??
Kullanıcı avatarı
fontaine
Üye
Üye
 
İleti: 130
Kayıt: 11.01.2006, 00:24

İleti Sergeant Orion 16.04.2006, 19:33

Linux ise evet.
Hail to the doat, baby!
Kullanıcı avatarı
Sergeant Orion
Üye
Üye
 
İleti: 588
Kayıt: 26.11.2005, 20:44
Konum: İstanbul

İleti fontaine 16.04.2006, 20:53

tecNo yazdı:Linux ise evet.
Malesef win.
Bir şekilde ayarlama imkanım yokmu?

Yada hiç olmadı siteyi tamamen kurduktan hosta geçtikten sonra denicez bu modu =)
Kullanıcı avatarı
fontaine
Üye
Üye
 
İleti: 130
Kayıt: 11.01.2006, 00:24

İleti purple 16.04.2006, 23:16

Win host kullanıyorsan bu çalışmaz. Win serverlarda mod_rewrite ve .htaccess dosyası yoktur. Ancak hostuna isapi webwrite gibi bir component yüklersen apache'deki mod_rewrite gibi url rewrite kullanabilirsin ama kendi başınasın ne yazıkki :) Saygılar...
Kullanıcı avatarı
purple
Üye
Üye
 
İleti: 618
Kayıt: 06.03.2006, 22:40

İleti fatihbaz 18.04.2006, 15:44

arkadaşlar phpBB SEO keyword URLs modunu indirdim ama kurulumu anlayamadım.extras içerisindekileri de mi kurcaz yoksa sadece phpBB-google-keyword-URLs deki yazılanları mı?o çok kısa oldugu için şaşırdım ben daha uzun bişey bekliyordum :)
Kullanıcı avatarı
fatihbaz
Üye
Üye
 
İleti: 870
Kayıt: 25.11.2005, 12:26
Konum: Kahramanmaraş

Karakter Sorunu

İleti TR 19.04.2006, 13:59

Ben bu modu kurali baya oldu hatta bu baslik altinda bu modun çok guzel olduguna dairde bir mesaj yazmistim fakat gecen gün bu site ve kendi sitemi kiyasladigimda bir eksiklik fark ettim.
benim sitemde bu mod calisiyor fakat eksik bir sey yapmis olmaliyimki

"şarkı sözleri" adli bir baslik
sarki-sozleri-vf56.html
olmasi gerekirken
arki-soezleri-vf56.html
olarak yaziyor. bir yerde eksik bir şey var ama tam çözemedim.
TR
Üye
Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10.04.2006, 14:50

İleti zuper 19.04.2006, 14:05

windows ta çalışmaz apachede çalışmaz diyorsunuz phpbbplus 1.53 de taş gibi çalışıyo ama sizin verdiğiniz çalışmıyor.
zuper
Üye
Üye
 
İleti: 46
Kayıt: 08.12.2005, 10:54

Cvp: Karakter Sorunu

İleti fontaine 19.04.2006, 16:08

TR yazdı:Ben bu modu kurali baya oldu hatta bu baslik altinda bu modun çok guzel olduguna dairde bir mesaj yazmistim fakat gecen gün bu site ve kendi sitemi kiyasladigimda bir eksiklik fark ettim.
benim sitemde bu mod calisiyor fakat eksik bir sey yapmis olmaliyimki

"şarkı sözleri" adli bir baslik
sarki-sozleri-vf56.html
olmasi gerekirken
arki-soezleri-vf56.html
olarak yaziyor. bir yerde eksik bir şey var ama tam çözemedim.

İlk mesajdaki (1.sayfa'da ALEXIS',in ilk mesajı) türkçe karakterlerle ilgili olan fix'i yüklemeyi denermisin bi, sanırım sorununu çözücektir...
Kullanıcı avatarı
fontaine
Üye
Üye
 
İleti: 130
Kayıt: 11.01.2006, 00:24

Tamamdir

İleti TR 19.04.2006, 20:25

pardon. dikkatsizlik etmişim teşekkürler fontaine.)
TR
Üye
Üye
 
İleti: 3
Kayıt: 10.04.2006, 14:50

İleti fatihbaz 20.04.2006, 02:03

arkadaşlar modu normal şekilde kurdum ve sorunsuz çalıştı :) yalnız extras içerisindekileri kurmamız gerekiyormu yoksa adı üstünde ekstra yani ister kur ister kurma durumumu var? ;)
Kullanıcı avatarı
fatihbaz
Üye
Üye
 
İleti: 870
Kayıt: 25.11.2005, 12:26
Konum: Kahramanmaraş

İleti zuper 20.04.2006, 13:35

fatihbaz yazdı:arkadaşlar modu normal şekilde kurdum ve sorunsuz çalıştı :) yalnız extras içerisindekileri kurmamız gerekiyormu yoksa adı üstünde ekstra yani ister kur ister kurma durumumu var? ;)



phpbb versiyon kaç?
zuper
Üye
Üye
 
İleti: 46
Kayıt: 08.12.2005, 10:54

İleti fatihbaz 20.04.2006, 14:36

2.0.20
Kullanıcı avatarı
fatihbaz
Üye
Üye
 
İleti: 870
Kayıt: 25.11.2005, 12:26
Konum: Kahramanmaraş

İleti purple 20.04.2006, 17:24

İster kur ister kurma fatih :)
Kullanıcı avatarı
purple
Üye
Üye
 
İleti: 618
Kayıt: 06.03.2006, 22:40

İleti fatihbaz 20.04.2006, 19:11

teşekkürler purple hiç ugraşacak halim yok onun için sordum :)
Kullanıcı avatarı
fatihbaz
Üye
Üye
 
İleti: 870
Kayıt: 25.11.2005, 12:26
Konum: Kahramanmaraş

İleti mattik 21.04.2006, 17:50

arkadaşlar wamp server içinde rewrite var fakat aktif değil aktif ettikten sonra localdede sorunsuz çalışıyor
Kullanıcı avatarı
mattik
Üye
Üye
 
İleti: 38
Kayıt: 12.12.2005, 23:34

İleti

Matmazella
21.04.2006, 18:19

mattik yazdı:arkadaşlar wamp server içinde rewrite var fakat aktif değil aktif ettikten sonra localdede sorunsuz çalışıyor


ayrıntılar ??


Kod: Tümünü seç
LoadModule rewrite_module modules/mod_rewrite.so


hep aktifti ancak hep internal server error diyordu, bu defa çalıştı :S
Kullanıcı avatarı
Matmazella
Site Yöneticisi
Site Yöneticisi
 
İleti: 2563
Kayıt: 30.06.2005, 09:08

ÖncekiSonraki

Arama Motoru Optimizasyonu



Kimler çevrimiçi

Bu forumu görüntüleyenler: Kayıtlı kullanıcı yok ve 0 misafir

cron